Stichting De Oude Schoenendoos - Dienstverlening

Bij ons kunt u artikelen bestellen, artikelen huren, diensten vragen.

Stichting De Oude Schoenendoos is een nonprofit organisatie en heeft geen winkel, verkoop of webshop functie. De hieronder genoemde bedragen zijn enkel vergoedingen of tegemoetkomingen voor de door ons gemaakte onderhoud- en vervangingskosten van ons digitaal en materieel eigendom.

Het is mogelijk om bij ons foto's die u op deze website ziet, voor particuliere doeleinden te bestellen. Neem hiervoor contact met ons op via ons email-adres of via de reactieknop bij de foto. Vervolgens controleren wij of wij deze foto's rechtenvrij en zonder bezwaar aan u kunnen toesturen. Voor deze dienstverlening vragen wij u een vergoeding van 2,- euro per foto voor de door ons gemaakte digitaliserings- en computeronderhoudskosten. Nadat wij van u het hieruit bepaalde bedrag hebben ontvangen sturen wij u de foto's per omgaande in digitale vorm toe.

Foto's t.b.v. het onderwijs, educatie of krantartikelen stellen wij, na toetsing van rechten of bezwaren, gratis ter beschikking mits bronvermelding .

Foto's t.b.v. commerciele werken zoals b.v. het afdrukken in boekwerken stellen wij, na toetsing van rechten of bezwaren, gratis ter beschikking mits een bronvermelding geplaatst wordt en wij gratis een exemplaar van het werk ontvangen.

Wij beschikken over verplaatsbare tentoonstellingborden op staanders en stellen deze beschikbaar aan andere organisaties om te gebruiken bij door hen georganiseerde evenementen. De borden zijn aan twee zijden bruikbaar om b.v. foto's of documenten op te bevestigen. Voor het gebruik van deze borden vragen wij een kleine tegemoedkoming in de ondehoudskosten van 3,50 per bord / per week. Neem hiervoor contact met ons op.

Op aanvraag zijn wij, na overleg hierover, graag bereid mee te werken of deel te nemen aan evenementen, tentoonstellingen enz. die door derden georganiseerd worden.